dinsdag 11 september 2012

Liebster Award!

Hoe leuk, ik had de Liebster Award al op verscheidene blogs zien voorbijkomen en was eigenlijk uit mijzelf reeds van plan hem te doen maar het is natuurlijk altijd veel fijner om getaged te worden door een andere blogster. Zo ben ik gisteren genomineerd geweest door één van mijn volgsters namelijk Elena van Beauty Buzz. Dankjewel lieve Elena voor de nominatie!
De Liebster Award is er speciaal voor onze kleine blogs. Het is namelijk zo dat je onder de 200 volgers moet hebben om deze tag te mogen doen. Ik zit hier nog onder ik heb namelijk 29volgers op Bloglovin en iets van een 50 denk ik op GFC. Dus... Kom maar op met die tag!

De regels:
– Elke persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat.
– Ook moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
– Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
– Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post.
– Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten.
– Je mag niet terug genomineerd worden

11 Things about me:
1. Mijn lievelingseten is witloof met hesp in de oven, met véél kaassaus en puréepatatjes.
2. Ik ben sinds het zesde leerjaar nog geen kilo bijgekomen of vermagerd.
3. Ik wil later zeker eens vrijwilligerswerk doen in Afrika.
4. Ik ga graag uit in de Witte Hoeve.
5. Met mijn vriendin Michelle ben ik reeds bevriend van in de lagere school.
6. Mijn nicht is mijn allerbeste vriendin, ze kent mij al van bij de geboorte en hebben dus alles gedeeld.
7. Ik geniet van de natuur, mooie landschappen etc.
8. Ik heb nog dansles gevolgd en wil er ook weer aan beginnen na mijn studies. Ik ben ook vrij verslaafd aan programmas die over dansen gaan.
9. Toen jumpen een trend was deed ik er aan mee.
10. Vanaf ik alleen ga wonen neem ik een hamster in huis, dit is namelijk al een droom van als ik in het middelbaar zat.
11. Ik heb heel veel kleedjes en draag ze bijna nooit, behalve in het uitgaan. Maar als ik uitga vind ik dat ik te weinig kleedjes heb.


11 Questions from Elena:
1. A cat person or a dog person?
Ik ben zeer zeker een dog person. Ikzelf heb een malthezer en ben meer zot van hondjes dan van katten. Om de een of andere reden willen katten mij steeds krabben en dat vind ik echt niet leuk!
2. What's the first thing you would buy or do, if you won the lotery?
Hmmm, als ik de euromiljons won zou ik mijn vriendje bellen en zeggen 'Kom lieveke, morgen gade nie gaan werken, we vertrekken op reis naar een tropisch eiland, lekker onder ons gen tweeën en we gaant er keer goe van pakken!'
3. What is your hobby?
Mijn hobby was dansschool, na mijn studies begin ik hier terug mee want ik voel het echt weer kriebelen. Voor de rest hou ik van helpen in de boerderij, uitgaan en shoppen.
4. What is one habit you want to get rid of?
Van het nagelbijten ben ik nu al af maar waar ik nog vanaf wil is mijn gestress. Ik ben snel gestressed en reageer dit dan af op de verkeerde personen jammer genoeg.
5. What's your favorit part of being a blogger?
De reacties van bezoekers, daar heb ik zoveel aan en ik wordt er ook gewoon van gemotiveerd om door te gaan.
6. What's your addiction?
Chocolade! Ik ben er zo verzot op!
7. What is one beauty item you couldn't live without?
Mascara, ik vind dat mascara op zich al zoveel kan doen.
8. Are you an impulsive buyer or do you do your research before you decide to buy something?
De laatste tijd bekijk ik vaak op blogs wat er geschreven wordt over producten, of ze goed zijn of niet. Ik wik en weeg dus meer wat ik doe met mijn geld. Ik denk dat dit ook wel iets te maken heeft met ouder worden. Mijn geld moet binnenkort aan iets anders besteed worden dan aan prullen zoals make-up, hihi.
9. What's the most expensive and the most inexpensive beauty item that you own?
Goh het goedkoopste zal wel van de Action zijn, dus 1 euro ofzo en het duurste, hmm eigenlijk koop ik geen dure make-up dus neem daarbij maximum iets van 12 euro ofzo. Zuinige meid hé :)
10. Do you mind leaving house without make-up?
Hell no, ik loop zoooo vaak zonder make-up en vrij slonzig buiten. Enkel als ik uitga wil ik er echt wel goed uitzien, voor de rest kan het me niet zo schelen.
11. Do you believe in love at first sight?
Of moet ik nog eens voorbij lopen? Haha. Goh, als ik kijk naar ik en mijn vriend dan hebben wij elkaar het eerst gezien en ook diezelfde avond nog gekust. We praatten ervoor wel al met elkaar enzo maar het was eigenlijk al direct op onze eerste date dik in orde.

Ik nomineer:
Ayla
Jana
Elize
Cathelijne
Tineke
Fleur
Marjolein
Renate
DeIjsprinses

Mijn vragen naar de genomineerden:
1. Hoe oud ben je?
2. Heb je een huisdier?
3. Favoriete vakantiebestemming?
4. Wat studeer je of heb je gestudeerd?
5. Heb je een vriend?
6. Beschrijf je in 3 woorden.
7. Lievelingsdrankje?
8. Zomer of winter en waarom?
9. Lievelingslied?
10. Hoeveel kinderen wil je later?
11. Je favoriete blog.